مواد و روش ها برای از بین بردن ادم شدید در پا به بیماران مبتلا به FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مواد و روش ها برای از بین بردن ادم شدید در پا به بیماران مبتلا به FSGS

FSGS یک اختلال است که باعث فیلتر گلومرولی کلیه، همچنین به عنوان شناخته شده گلومرول، کار را متوقف کنید می باشد. این امر منجر به نشانه های مختلف و عوارض، از جمله ادم شدید در پا. اگر این علائم رخ می دهد، می تواند تحت تاثیر قرار دهد توانایی راه رفتن بیماران. بنابراین، راه برای از بین بردن ادم می شود نگرانی شدید FSGS بیماران.

زبان عمومی، ادم است با توجه به دو دلیل: احتباس مایعات و از دست دادن پروتئین. وقتی کلیه ها می تواند ادرار به اندازه کافی تولید نمی کند، مایعات اضافی در بدن باقی می ماند، و در نتیجه ادم در پاها، ساق پاها، مچ پا، صورت دور چشم، و غیره. اگر گلومرول ها آسیب دیده است، از دست دادن توانایی خود را برای حفظ تغذیه در بدن، و پس از آن پروتئین ها ممکن است از کلیه به داخل ادرار نشت می کند. این می تواند منجر به فشار اسمزی کم از پلاسما و مایع اضافی در بعضی از بافت ها منجر شود.

با توجه به علل، روش های زیر می تواند کمک به از بین بردن پای تورم برای بیماران FSGS. برای پیدا کردن آنچه درمان برای شما مناسب است، شما می توانید kidney-support@hotmail.com ارسال و یا با یک دکتر مشورت آنلاین.

1 محدود کردن مصرف مایعات و سدیم

مایع خارج سلولی می تواند بیماران التهاب به طور مستقیم بدتر، در حالی که مصرف بیش از حد سدیم می تواند مایع در بدن انباشته می شود ایجاد کند. بنابراین، علاوه بر کنترل مصرف مایعات، بیماران FSGS نیز باید یک رژیم غذایی کم سدیم طرح ایجاد. توصیه برای مصرف سدیم حدود 1500 ~ 2000 میلی گرم در روز برای بیماران مبتلا به التهاب کلیه است.

2 از داروهایی که راست

در کلینیک، داروهای بسیاری از جمله ACE مهار کننده، می روند، ARBs، دیورتیک ها و استروئید برای جلوگیری از از دست دادن پروتئین مفید هستند و باعث تحریک کلیه ها تولید ادرار بیشتر است. بنابراین، داروهای مناسب می توانند کمک به کنترل این علائم به طور موثر.

3. حمام پا به طور منظم

پا حمام یکی از روش های طب سنتی چین است که ممکن است گردش خون در سراسر بدن به طور موثر بهبود است. برای بیمارانی که ورم کرده اند، حمام پا دچار یک روش کمکی بزرگ برای از بین بردن تورم است.

4 نگاهی به داروهای خوراکی چینی

برخی از داروهای چینی توانایی شفا قوی ممکن است سلول های آسیب دیده کلیه کار برای بهبود یافتن به تدریج تشویق کنند. پس از گلومرول معلول کار، ادم شدید پا ممکن است به طور طبیعی ناپدید می شوند.





:: برچسب‌ها: FSGS، ادم شدید در پا، FSGS درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: